Darmowa dostawa od 150,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwrot i wymiana towaru

Zwrot towaru
 

1. Wygeneruj zwrot
Na samym dole strony w dziale MOJE ZAMÓWIENIA wybierz "Chcę zwrócić produkt" lub kliknij TUTAJ.

2. Wybierz sposób zwrotu produktu i formę zwrotu należności
Wpisz numer zamówienia i adres e-mail podany podczas składania zamówienia, a następnie postępuj według instrukcji.

3. Wydrukuj zgłoszenie zwrotu
Wydrukowane zgłoszenie podpisz i włóż do środka paczki.

4. Nadaj przesyłkę
Nadaj przesyłkę w wybranym Paczkomacie lub wyślij ją samodzielnie w dowolny sposób (nie przyjmujemy paczek pobraniowych).

5. Poczekaj na zwrot środków
Środki zostaną zwrócone natychmiast po dostarczeniu do nas zwracanego towaru, jednak maksymalnie w ciągu 14 dni.

 

Wymiana towaru
 

1. Zwróć produkt
Postępuj zgodnie z instrukcją wyżej.

2. Złóż nowe zamówienie
Nowe zamówienie złóż możliwie najszybciej, dzięki czemu unikniesz sytuacji, w której wybrany przez Ciebie produkt zostanie wyprzedany.

 

Reklamacja
 
1. Wygeneruj reklamację
Na samym dole strony w dziale MOJE ZAMÓWIENIA wybierz "Chcę zareklamować produkt" lub kliknij TUTAJ.

2. Wybierz produkt do reklamacji i wskaż jego wadę
Wpisz numer zamówienia i adres e-mail podany podczas składania zamówienia, a następnie przy reklamowanym produkcie dodaj dokładny opis reklamowanej wady produktu i koniecznie załącz jej zdjęcia.

3. Wybierz sposób zwrotu produktu i formę zwrotu należności

4. Wygeneruj reklamację
Na stronie wyświetli się komunikat "Reklamacja została dodana."

5. Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji
Pracownik sklepu skontaktuje się z Tobą i przekaże Ci dalsze instrukcje.
.

 

Informacje dodatkowe
   
info  Wszystkie paczki zwracane do naszego Sklepu powinny być zapakowane tak, aby nie uszkodzić fabrycznego opakowania. Prosimy owinąć je w folię, w papier lub zapakować w dodatkowy karton.
   
info Fabryczne opakowanie NIE MOŻE być bezpośrednio oklejone taśmą!
   
info Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel