Zwrot i wymiana towaru
Zwrot towaru |
1. Wygeneruj zwrot Na samym dole strony w dziale MOJE ZAMÓWIENIA wybierz "Chcę zwrócić produkt" lub kliknij TUTAJ. |
2. Wybierz sposób zwrotu produktu i formę zwrotu należności Wpisz numer zamówienia i adres e-mail podany podczas składania zamówienia, a następnie postępuj według instrukcji. |
3. Zyskaj możliwość DARMOWEGO ZWROTU! Wybierz zwrot środków na "Saldo klienta" i ciesz się przesyłką zwrotną za 0 zł. |
4. Wydrukuj zgłoszenie zwrotu Wydrukowane zgłoszenie podpisz i włóż do środka paczki. |
5. Nadaj przesyłkę Nadaj przesyłkę w wybranym Paczkomacie lub wyślij ją samodzielnie w dowolny sposób (nie przyjmujemy paczek pobraniowych). |
6. Poczekaj na zwrot środków Środki zostaną zwrócone natychmiast po dostarczeniu do nas zwracanego towaru, jednak maksymalnie w ciągu 14 dni. |
|
1. Zwróć produkt Postępuj zgodnie z instrukcją powyżej. |
2. Złóż nowe zamówienie Nowe zamówienie złóż możliwie najszybciej, dzięki czemu unikniesz sytuacji, w której wybrany przez Ciebie produkt zostanie wyprzedany. |
|
1. Wygeneruj reklamację Na samym dole strony w dziale MOJE ZAMÓWIENIA wybierz "Chcę zareklamować produkt" lub kliknij TUTAJ. |
2. Wybierz produkt do reklamacji i wskaż jego wadę Wpisz numer zamówienia i adres e-mail podany podczas składania zamówienia, a następnie przy reklamowanym produkcie dodaj dokładny opis reklamowanej wady produktu i koniecznie załącz jej zdjęcia. |
3. Wybierz sposób zwrotu produktu i formę zwrotu należności |
4. Wygeneruj reklamację Na stronie wyświetli się komunikat "Reklamacja została dodana". |
5. Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji Pracownik sklepu skontaktuje się z Tobą i przekaże Ci dalsze instrukcje. |
|
|
Wszystkie paczki zwracane do naszego Sklepu powinny być zapakowane tak, aby nie uszkodzić fabrycznego opakowania. Prosimy owinąć je w folię, w papier lub zapakować w dodatkowy karton. |
|
Fabryczne opakowanie NIE MOŻE być bezpośrednio oklejone taśmą! |
|
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - TUTAJ). |