Darmowa dostawa od 150,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ

MOJE ZAMÓWIENIE

Jaki jest status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Czas realizacji każdego zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia. Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia, a kiedy paczka będzie już w drodze - numer przesyłki. Od tego momentu już tylko chwile dzielą Cię od otrzymania paczki! :)

Link do śledzenia paczki nie działa / numer listu jest niepoprawny.

Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne. Link aktywuje się do 24 godzin, ale najczęściej wieczorem tego samego dnia.

Jak dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Wszelkich zmian w zamówieniu możemy dokonać tylko do momentu opłacenia.

W innych przypadkach skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 516-232-600 lub mailowo na adres: kontakt@4tP.pl.

W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

W celu anulowania zamówienia proszę skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 516-232-600 lub mailowo na adres: kontakt@4tP.pl.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia należy opłacić w terminie 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli dokonałaś płatności po terminie, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 516-232-600 lub mailowo na adres: kontakt@4tP.pl.

Czy mogę połączyć zamówienia?

Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, które przechodzi przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień w jedno.

 

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

Czy będzie jeszcze dostępny dany model?

Najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty. Zapraszamy do regularnego przeglądania oferty naszego sklepu.

Czy będzie jeszcze dany rozmiar lub kolor?

Jeżeli brakuje Twojego koloru lub rozmiaru, kliknij w interesujący Cię rozmiar, a następnie "Powiadom mnie o dostępności rozmiaru", w okienku wpisz swój adres e-mail. Damy Ci znać, gdy wybrany rozmiar będzie dostępny! :)

Czy produkty można obejrzeć przed zakupem?

Prowadzimy sklep internetowy, w związku z tym prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Masz wątpliwości? Przymierz buty we własnym domu po zakupie, a jeśli nie spełnią Twoich oczekiwań, skorzystaj z prostego systemu zwrotów.

 

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

Jakie są dostępne metody płatności?

W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić kartą płątniczą, BLIK-iem, przelewm internetowym i tradycyjnym.

Szczegółowe informacje sprawdzisz - TUTAJ.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Na ten moment niestety nie ma takiej możliwości. Zapraszamy do składania zamówień z przedpłatą.

Jakie są dostępne metody dostawy?

W naszym sklepie zamówienie możemy dostarczyć Ci przesyłką kurierską DPD, Paczką w Ruchu, do Paczkomatów InPost lub z Odbiorem w Punkcie Poczty Polskiej.

Szczegółowe informacje sprawdzisz - TUTAJ.

 

ROZMIARY

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Na karcie produktu dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj, że tabela jest orientacyjna, a długości wkładek są poglądowe, ponieważ wymiary oraz krój mogą różnić się w zależności od producenta. Prosimy, zwróć uwagę na informację czy podana w tabeli długość jest długością wkładki czy stopy na którą pasuje dane obuwie.

Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Każdy Klient może skorzystać ze zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz - TUTAJ.

Kupiłam za duże / za małe buty. Co teraz?

Możesz skorzystać ze zwrotu towaru i wymienić go na rozmiar mniejszy / większy, jeśli jest dostępny. Szczegółowe informacje o zwrotach i wymianie znajdziesz - TUTAJ.

 

ZWROTY / WYMIANY

Co zrobić aby zwrócić produkty?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, proszę odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę z produktami na adres :

Sklep 4tP.pl - Dział Zwrotów

ul. Kazachska 5/139

02-999 Warszawa

Do paczki dołącz formularz zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane artykuły trafią do Działu Zwrotów. Dokładna procedura zwrotu znajduje się TUTAJ.

Co zrobić aby wymienić produkt?

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę odeślij do nas produkt wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu. Dokładna procedura wymian znajduje się TUTAJ.

Ile czasu mam na zwrot?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać artykuły w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.

Czy mogę zwrócić artykuły z wyprzedaży?

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być w nienaruszonym stanie.

Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś przesyłkę. Gdy zwrot będzie już rozliczony otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?

Zwrotu środków dokonujemy natychmiast po otrzymaniu zwracanego towaru, jednak maksymalnie w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub na podany w formularzu zwrotu.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel